Filmy męski nagi tors, pieniądz

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje męski nagi tors, pieniądz. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Do ostatniej kości to opowieść o pierwszej miłości między Maren (Taylor Russell), młodą kobietą, uczącą się, jak przetrwać na marginesie społeczeństwa, a Lee (Timothée Chalamet), porywczym wyrzutkiem i włóczęgą. W czasie wspólnej odysei na dystansie tysiąca mil poznają boczne drogi, ukryte zaułki i rozmaite pułapki Ameryki epoki Ronalda Reagana. Pomimo wysiłków nie mogą jednak uciec od tragicznej przeszłości. Ostatecznie będą musieli zdecydować, czy ich uczucie jest w stanie pokonać ich odmienność.
Anaïs (Anaïs Demoustier) ma trzydzieści lat i jest spłukana. Ma kochanka, którego już nie pokocha. Spotyka Daniela (Denis Podalydès), który od razu ją zadowala. Ale Daniel mieszka z Émilie (Valeria Bruni Tedeschi), którą Anaïs również lubi. To historia młodej kobiety, która jest niespokojna. I to też jest historia wielkiego pragnienia.
25-letnia Marie-Line (Louane Emera) prowadzi niepewne życie w Le Havre, gdzie opiekuje się swoim przygnębionym ojcem. Dynamiczna i wesoła młoda kobieta o różowych włosach jest kelnerką w kawiarni. Wśród klientów jest Alexandre (Victor Belmondo), student, z którym rozpoczyna romans, oraz zrzędliwy sędzia, który bez przerwy popija whisky. Alexandre odsuwa się od niej. Marie-Line uderza go i zastaje sędziego w sądzie, kiedy ma zostać osądzona. Zostaje zobowiązana do zapłacenia odszkodowania i traci pracę. Sędzia, obecnie nieposiadający prawa jazdy, proponuje Marie-Line, żeby została jego kierowcą na miesiąc za wynagrodzeniem.


Ciężarna kobieta z Harlemu desperacko walczy, by udowodnić niewinność swojego narzeczonego oskarżonego o przestępstwo.
Siedmioro obcych sobie ludzi, z których każdy skrywa mroczną tajemnicę, spotyka się w El Royale, nie cieszącym się dobrą sławą, na wpół zrujnowanym hotelu nad jeziorem Tahoe, na granicy stanów Nevada i Kalifornia. W ciągu jednej brzemiennej w skutki nocy każdy z nich stanie w obliczu szansy na odkupienie… zanim nie rozpęta się prawdziwe piekło.
Gdy Ned poznaje chłopaka swojej córki zaczyna z nim konkurować.
Po odejściu żony były bokser pogrąża się w pijaństwie. Wkrótce uświadamia sobie, że nie prowadzi to do niczego i postanawia wrócić na ring. Przestaje pić i rozpoczyna żmudny i wyczerpujący trening. Podczas jednego z nich poznaje on młodego pięściarza który według niego ma wszelkie zadatki na zostanie mistrzem świata. W tym celu otacza go opieką i poznaje ze swoim menedżerem i całym bokserskim środowiskiem.

Opętanie

4,6
Brandon to student teologii. Pisze pracę magisterską o opętaniu. Śledzi raporty z egzorcyzmów, próbuje dotrzeć do tajnych dokumentów ściśle strzeżonych przez Watykan. Brakuje mu ciągle jednego….. Rodzaju eksperymentu i doświadczenia pochodzącego z autopsji. Po prostu nie wie jako to jest być opętanym – być bohaterem stanu, kiedy ciało, jest pod wpływem działania szatana. Brandon jest tak samo pilny, jak wytrwały, dlatego po wielu poszukiwaniach, nieprzespanych nocach i przeczytanych raportach, odnajduje dom, w którym nie powiodły się egzorcyzmy. Co to oznacza? Obecność zła w najczystszej postaci. Jakkolwiek brzmi to absurdalnie dla Brandona to wymarzona sytuacja – okazja, aby poddać się opętaniu.
Antoine (Mohammed Belkhir), młody mieszkaniec Paryża, studiuje księgowość bez większego przekonania, dzieląc swój czas między rapowymi występami, które uprawia z talentem, a pracą jako dostawca sushi. Podczas dostawy do Opery Garnier jego ścieżka przecina drogę pani Loyseau (Michèle Laroque), nauczycielki śpiewu tej czcigodnej instytucji, która dostrzega w Antoine surowy talent do rozwinięcia. Pomimo braku kultury operowej Antoine jest zafascynowany tą formą ekspresji i przekonany, by podążać za naukami pani Loyseau. Antoine nie ma innego wyjścia, jak okłamywać rodzinę, przyjaciół i całe miasto, dla którego opera to sprawa burżuazyjna, z dala od ich świata.
Jeśli za plecami każdego wybitnego mężczyzny zawsze stoi kobieta, psycholog Uniwersytetu Harvarda, dr William Moulton Marston (Luke Evans), miał szczęście. Za jego plecami stały dwie wyjątkowe kobiety: jego żona Elizabeth Marston (Rebecca Hall) i ich wspólna kochanka – Olive Byrne (Bella Heathcote). Nie tylko pomogły mu udoskonalić detektor kłamstw, nad którym pracował, pomogły mu także w zaawansowanych badaniach nad ludzką psychiką. Te z kolei zainspirowały go do stworzenia pierwszej kobiecej postaci superbohatera – Wonder Woman. Dziś ikony, wtedy łamiącej bariery, kontrowersyjnej, cenzurowanej heroiny, którą od ośmiu dekad podziwiają fani na całym świecie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…